کارتن سازی و کارخانه کارتن سازی تهران تولیدکننده انواع کارتن

کارتن سازی و کارخانه کارتن سازی تهران تولیدکننده انواع کارتن

کارتن سازی و کارخانه کارتن سازی تهران تولیدکننده انواع کارتن 500 333 کوشا کارتن

برای ثبت سفارش انواع کارتن میتوانید با کارخانه کارتن سازی کوشا در ارتباط باشید. کوشا کارتن صبا یکی از مجهزترین کارخانه های کارتن سازی تهران است که با دارا بودن خط پیشرفته ورق سازی آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی میباشد. این مجموعه از بزرگترین تولیدکنندگان انواع کارتن سه لایه، کارتن پنج لایه، کارتن لمینتی و کارتن میوه در سطح کشور است. در ادامه با ماشین آلات و دستگاه های کارتن سازی و همچنین ویژگی‌های کوشاکارتن صبا آشنا خواهید شد.

فهرست مطالب نمایش

کارتن سازی چیست ؟

کارتن سازی یکی از مهمترین عناصر صنعت چاپ و بسته‌بندی‌ست که نقش مهمی در بسته بندی، انبارش، فروش و تبلیغات محصولات دارد. اولین چیزی که مشتریان در هنگام خرید به آن توجه می کنند، ظاهر و بسته بندی محصول می باشد. بدون شک خود شما هم اگر در زمان خرید یک محصول متوجه شوید که از بسته بندی مناسب برخوردار نیست، حس خوبی نسبت به آن محصول نخواهید داشت.

کارخانه کارتن سازی تهران , تولید کننده انواع کارتن

کارتن سازی تهران

کوشا کارتن صبا به عنوان یکی از بزرگترین کارخانه کارتن سازی در تهران سالهاست که در زمینه ساخت انواع کارتن سه لایه و پنج لایه باکیفیت فعالیت دارد. کوشا کارتن از پرسنل حرفه ای و جدیدترین دستگاه های روز دنیا بهره می برد و به همین دلیل از نظر کیفیت محصولات جزو بهترین کارخانه های تهران به شمار می رود.

محصولات این تولید کننده کارتن علاوه بر استحکام و دوام بالا، از کیفیت چاپ فوق العاده ای هم بهره می برند. این موضوع باعث شده شرکت ها و برندهای مختلف تولید کارتن و جعبه برای بسته بندی محصولات خود را به این کارخانه بسپارند.

آمار تولید انواع کارتن در کارتن سازی تهران بسیار بالاست؛ به طوریکه هر روزه بخش عظیمی از تولیدات این کارخانه به سراسر ایران ارسال می شود. با توجه به خط ورق سازی , قیمت نهایی کارتن هم کاملا مناسب بوده و به صورت منصفانه ای به مشتریان عرضه می شوند.

کارخانه کارتن سازی در تهران

البته کارتن با کیفیت و یک بسته بندی خوب باید علاوه بر ظاهر برازنده، از ویژگی های دیگری مثل استحکام و کیفیت برخوردار باشد تا بتواند محصول را به خوبی در خود نگه دارد. کوشاکارتن یکی بزرگترین کارخانه های کارتن سازی تهران است. ابن کارخانه مجهز به پیشرفته ترین و به روزترین دستگاه های ورق سازی و کارتن سازی میباشد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

امروزه کارگاه‌ها و کارخانه های زیادی در زمینه تولید کارتن برای بسته بندی محصولات یا کاربردهای دیگر فعالیت می کنند. ما قصد داریم در این مطلب شما را با فرایند کارتن سازی آشنا کرده و یکی از بهترین کارخانه کارتن سازی را به شما معرفی کنیم. همراه ما باشید.

انواع کارتن های تولیدی در کارخانه کارتن سازی

در هر کارخانه کارتن سازی انواع مختلفی از کارتن ها تولید می شود. تنوع کارتن های تولید شده به توان ماشین آلات موجود در آن کارخانه و ظرفیت خط تولید آن بستگی دارد. اما به طور کلی، انواع تولیدات کارخانه کارتن سازی بزرگ که دارای خط ورق سازی هستند معمولا به انواع مختلف کارتن معمولی، کارتن 3 لایه، 5 لایه، 7 لایه تقسیم بندی می شوند.

هر کدام از این کارتن ها با توجه به کاربردی که قرار است داشته باشند، از مواد اولیه مختلفی مثل ورق های ای فلوت، سی فلوت، بی فلوت و… ساخته می شوند. سپس طرح و برند مورد نظر مشتری را روی این کارتن ها چاپ خواهند کرد. از مهمترین تولیدات کارخانه کارتن سازی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

کارتن سه لایه کارتن  5 لایه کارتن میوه کارتن تخم مرغ
کارتن ساده کارتن لمینتی کارتن دایکاتی کارتن بسته بندی

مهمترین ویژگی های یک تولید کننده کارتن

با توجه به اینکه امروزه تعداد کارخانه های کارتن سازی در کشور افزایش یافته است، ممکن است گاهی برای پیدا کردن یک کارخانه خوب و با سابقه به مشکل بر بخورید. به همین دلیل در این قسمت لیستی از مهم ترین ویژگی های یک کارخانه معتبر را برای شما آماده کرده ایم که بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید. این ویژگی ها عبارتند از:

  1. تنوع بالای محصولات:

    بالا بودن تنوع محصولات یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که یک کارخانه کارتن سازی خوب باید داشته باشد. چرا که بیشتر مشتریان ترجیح می دهند تمام جعبه ها و کارتن های موردنیاز خود را از یک کارخانه تهیه کنند و وقت خود را با گشت و گذار برای پیدا کردن هر محصول و سفارش محصولات از کارخانه های مختلف هدر ندهند. به همین دلیل است که کارخانه هایی با تنوع محصول بالا از مشتریان بیشتری برخوردارند.

  2. ظرفیت و توان تولید بالا:

    از دیگر ویژگی های یک کارخانه کارتن سازی خوب این است که سرعت تولید محصولات و توان تولید در آن بالا باشد. یعنی بتواند سفارش مشتریان را در کمترین زمان ممکن حاضر کند. با این کار مشتریان به ادامه همکاری با کارخانه ترغیب شده و از طرفی دیگر، امکان خدمت رسانی به مشتریان بیشتری وجود خواهد داشت.

  3. مناسب بودن قیمت ها:

    مشتریانی که قصد دارند برای کاربردهای مورد نظر خود کارتن هایی سفارش دهند، به مقایسه قیمت ها در چندین کارخانه کارتن سازی می پردازند تا مناسب ترین قیمت را پیدا کنند. البته این مقایسه فقط برای قیمت نیست و کیفیت ها و سرعت ارائه خدمات هم بین چندین کارخانه بررسی خواهد شد. بنابراین کارخانه موفق کارخانه ای است که تا حد امکان خدمات و محصولات خود را با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه به مشتریان عرضه کند. با این کار نه تنها از سود کارخانه کم نمی شود، بلکه با جذب مشتریان بیشتر، به سود بیشتری هم دست پیدا خواهد کرد. البته قیمت محصولات با توجه به موارد مختلف ممکن است متغیر باشد که در بخش های بعدی در این خصوص صحبت خواهیم کرد.

  4. پرسنل مجرب و ماهر:

    پرسنل یک کارخانه مقش مهمی در میزان توان و سرعت تولید دارند. در واقع هرچقدر هم که یک کارخانه از دستگاه های پیشرفته و تجهیرات مدرن برخوردار باشد، اما پرسنل آن دانش و تخصص کافی برای استفاده از دستگاه ها را نداشته باشند، امکان پیشرفت در آن کارخانه وجود نخواهد داشت. کارکنان باید به خوبی کار با دستگاه ها و نظارت بر آن ها را بلد باشند و بتوانند عملکرد صحیح آن ها را تشخیص دهند. تنها در این صورت است که محصولات با کیفیتی تولید خواهد شد و راندمان کلی کارخانه بالا می رود.

خط تولید کارخانه کوشاکارتن صبا

معرفی دستگاه های کارتن سازی

همانطور که می دانید برای تولید کارتن های مختلف به دستگاه ها و تجهیزات خاصی نیاز است. در واقع به کمک این تجهیزات است که مراحل ساخت انواع کارتن در ابعاد مختلف انجام می شود. اصلی ترین دستگاه هایی که وجود آن ها در کارخانه کارتن سازی لازم است عبارتند از:

دستگاه ورق سازی:

مهنرین و اصلی ترین بخش یک کارخانه حرفه ای ورق سازی , دستگاه آن است. مهمترین ویژگی های یک دستگاه ورق عبارتند از:

  • ظرفیت تولید دستگاه
  • عرض ورق تولیدی دستگاه
  • سرعت تولید

فروش کارتن بسته بندی

دستگاه شیتر یا برش زن:

این دستگاه برای برش انواع مقوا کاربرد دارد. ابتدا باید براساس ابعاد و نوع کارتن دستگاه را برنامه ریزی کرد تا عملیات برش را متناسب با هر کارتن انجام دهد. سرعت دستگاه شیتر حدود 3000 ورق در ساعت بوده و دقتی حدود 0.1 میلی متری دارد.

انواع دستگاه دایکات:

در کارخانه های کارتن سازی در ایران، معمولا یکی از ماشین های دایکات زیر مورد استفاده قرار می گیرند:

1- دایکات رفت و برگشتی یا پینگ پنگی:

دایکات رفت و برگشتی یا پینگ پنگی از دقت و کیفیت قابل قبول و متوسطی برخوردار است و معمولا برای کارتن های بسیار بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.

2- دایکات فکی:

دایکات فکی برای کارتن هایی با اندازه متوسط مورد استفاده قرار می گیرد و دقت و کیفیت آن هم حدود 10 درصد از دایکات پینگ پنگی بالاتر است.

3- دایکات BOBEST:

دایکات BOBEST بهترین دستگاه دایکات ایران به شمار می رود و کیفیت و دقت بسیار بالایی دارد. این ماشین معمولا برای تولید کارتن های پلی اتیلن دار مورد استفاده قرار می گیرد که برای بسته بندی مایعاتی مانند شیر کاربرد دارند.

انواع دستگاه های چاپ:

ماشین های چاپ انواع مختلفی دارند و در هر کارخانه کارتن سازی ممکن است با توجه به وسعت کارخانه از یک یا چندین دستگاه چاپ مختلف استفاده شود. لازم به ذکر است بهترین دستگاه های چاپ تولید کشور های آلمان، ژاپن و آمریکا هستند. کوشا کارتن دارای ماشین آلات لازم برای انواع چاپ لمینت و چاپ فلکسو می باشد.

دستگاه لب چسب:

کاربرد دستگاه لب چسب همان طور که از نام آن پیداست، برای چسباندن لبه کارتن ها به یکدیگر می باشد. دستگاه های لب چسب باید از سرعت و دقت بالایی برخوردار باشند تا بتوانند عملیات چسب زنی لبه ها را به درستی و در سریع ترین زمان ممکن انجام دهند.

برخی از کارخانه های کارتن سازی به این دستگاه مجهز نیستند و مجبورند عملیات چسب زنی را به صورت دستی انجام دهند. مسلما راندمان کلی و سرعت تولید کارتن در چنین کارخانه هایی بسیار پایین است.

این موارد تنها بخشی از مهم ترین و اصلی ترین دستگاه های موجود در کارخانه های کارتن سازی است. در این کارخانه ها دستگاه های دیگری همچون دستگاه چاک زنی، دستگاه تسمه کش، دستگاه منگنه کوب و… هم وجود دارد.

مجهز به دستگاه های کارتن سازی

کارخانه کارتن سازی

کارخانه کارتن سازی کوشا کارتن یکی از بزرگترین و باسابقه ترین کارتن سازی های استان تهران است. این کارخانه در شهرک صنعتی شمس آباد در فاصله حدود 30 کیلومتری جنوب تهران قرار گرفته است. این کارخانه مجهز به دستگاه ورق سازی پیشرفته با توان تولید بالا در عرض 2 متر و 50 سانت است. برای تهیه کارتن و ورق کارتن میتوانید با کارشناسان فروش مجموعه با شماره تماس مستقیم 09122471219 تماس بگیرید.

کارتن سازی ارزان

کارتن سازی ارزان به فاکتور های مختلفی بستگی دارد. قیمت محصولات یک کارخانه کارتن سازی براساس عوامل مختلفی تعیین می شود. مهمترین عوامل و فاکتورهای تاثیر گذار روی قیمت کارتن عبارتند از:

  • جنس کاغد (رویه، فلوت و زیره)
  • نوع چاپ روی کارتن
  • هزینه کلیشه
  • تیراژ سفارش
  • هزینه های مربوط به ساخت قالب
  • هزینه تبدیل

شما باید دقت داشته باشید که کارخانه مورد نظر، محصولات خود را با قیمتی مناسب اما کیفیت قابل قبول و مطلوب عرضه کند. چرا که در برخی مواقع، ارزان بودن بیش از حد کارتن سازی ناشی از کیفیت پایین کارتن ها می باشد. کوشا کارتن با دارا بود خط ورق سازی مجزا توان رقابتی بالایی در ارائه قیمت ارزان دارد چرا که شما از تولید کننده کارتن و ورق خرید میکنید و هزینه ای بابت دلال پرداخت نخواهید کرد.

لیست شرکت های تولیدکننده

شرکت کارتن سازی

شرکت کارتن سازی کوشا کارتن صبا یکی از شرکت های تولیدکننده ورق و کارتن می باشد و در این زمینه سابقه طولانی دارد. این شرکت تاکنون عملکرد خوبی از خود نشان داده و موفق شده رضایت مصرف کنندگان را به خود جلب نماید. به همین دلیل است که امروزه برندهای زیادی از سراسر ایران تولید کارتن و جعبه برای بسته بندی محصولاتشان را به این شرکت می سپارند و کوشا کارتن یک نام آشنا و معتبر در صنعت چاپ و بسته بندی کشور به شمار می رود.

در سراسر ایران شرکت‌های تولید کننده کارتن زیادی وجود دارند که در صنعت چاپ و بسته بندی و در زمینه تولید ورق و انواع کارتن فعالیت می کنند. وسعت این شرکت ها و محدوده تولیدات هرکدام کاملا متفاوت بوده و به نوع و تعداد دستگاه ها، تعداد پرسنل، ظرفیت تامین مواد اولیه و… بستگی دارد.

تولید کارتن ساده و دایکاتی

تولید کارتن ساده و دایکاتی یکی دیگر از خدمات کوشا کارتن است. این تولید کننده کارتن ساده یکی از بهترین و معتبرترین کارخانه های فعال در زمینه تولید انواع کارتن می باشد. این کارخانه با بهره مندی از جدیدترین دستگاه های روز دنیا و پرسنلی مجرب و حرفه ای، محصولات بسیار باکیفیتی تولید کرده و روانه بازار می کند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت کارتن ساده و کارتن دایکاتی با کارشناسان این کارخانه تماس بگیرید.

کارتن سازی فوری

مجموعه کوشا کارتن با خط ورق سازی پیشرفته با عرض 2.50 و ظرفیت تولید روزانه بیشتر از سیصد هزار مترمربع کارتن بسته بندی، آمادگی تحویل فوری انواع کارتن را دارد. زمانبدی دقیق و تحویل به موقع سفارشات از جمله ویژگی های برجسته کوشا کارتن میباشد.

کارتن سازی ایران

طی سالهای گذشته، صنعت چاپ و بسته بندی در ایران پیشرفت بسیار خوبی داشته است. در این حوزه بسته بندی میتوان به پیشرفت کاتن سازی در ایران اشاره کرد. با ورود ماشین آلات و دستگاه های ورق سازی و کارتن سازی به روز به کشور شاهد افزایش کیفیت کارتن های تولیدی هستیم. به شکلی که صادرات کارتن به کشور های همسایه به خصوص عراق رشد چشمگیری داشته است.

مشاهده

سوالات متداول

بهترین راه برای خرید کارتن کدام است ؟

خرید مستقیم از تولید کننده بهترین راه برای خرید کارتن بسته بندی میباشدو چراکه با خرید کارتن از واسطه ها علاوه بر هزینه بیشتر، مشکلات خاصی نیز با خود به همراه دارد.

آدرس کارخانه کارتن سازی کوشا کجاست؟

دفتر مرکزی کوشا کارتن صیا در خیابان میرداماد, خیابان رودبار غربی, خیابان کاووسی پلاک 31 واحد 16 واقع شده است برای مسیریابی اینجا کلیک کنید. و کارخانه کارتن سازی نیز در شهرک صنعتی شمس آباد قرار دارد.

چطور میتونم لیست قیمت کارتن را داشته باشم ؟

برای دریافت لیست قیمت به روز انواع کارتن میتوانید با شماره 09122002767 تماس بگیرید و یا از طریق واتساپ با همین شماره در ارتباط باشید.

به این مطلب امتیاز دهید!

امتیاز: 4.8 / 5. تعداد رای: 62

17 دیدگاه

"*" indicates required fields

نام
واحد فروش