تولید و فروش ورق و کارتن سینگل فیس

تولید و فروش ورق و کارتن سینگل فیس

تولید و فروش ورق و کارتن سینگل فیس 500 333 کوشا کارتن

کارتن و ورق سینگل فیس

کارتن سینگل فیس یا همان دو لایه، نوع خاصی از کارتن می باشد که برای بسته بندی محصولات سبک تا نهایتا وزن 2 کیلویی مناسب است. البته ورق سینگل فیس که در صنعت کارتن سازی به اختصار به آن سینگل هم گفته میشود با افزودن یک لایه لمینت به کارتن تبدیل میشود.  این نوع کارتن کاربردهای زیادی در صنعت چاپ و بسته بندی دارد. در ادامه شما را با کارتن سینگل فیس و ویژگی ها و کاربردهای آن آشنا خواهیم کرد.

تولید و فروش ورق و کارتن سینگل فیس

کارتن سینگل فیس چیست؟

کارتن سینگل فیس که برخی از افراد آن را با نام کارتن دو لایه هم می شناسند، یکی از انواع کارتن های بسته بندی است. در ساخت این کارتن از یک لایه مقوای مسطح و یک لایه فلوت استفاده شده است و به همین دلیل آن را دو لایه می نامند. به کار بردن نام سینگل فیس هم به دلیل وجود تنها یک لایه مسطح در ورق این کارتن ها می باشد.

کارتن های سینگل فیس به صورت لمینت شده ساخته می شوند , لمینت کمک میکند تا مقاومت آن ها افزایش پیدا کرده و در هنگام حمل و نقل آسیب نبینند.

این کارتن ها می توانند محصولاتی که وزن آن ها نهایتا به 2 کیلوگرم می رسد را تحمل کنند. برای مثال برای بسته بندی لوازم الکتریکی مثل جعبه لامپ، جعبه لوازم خانگی مثل لیوان، ماگ، بسته بندی مواد غذایی و… قابل استفاده هستند. به طور کلی این کارتن ها برای بسته بندی لوازمی که وزن زیادی نداشته و شکستنی هم نباشند کاملا مناسبند.

کاربردهای کارتن سینگل فیس

رایج ترین کاربردهای دیگری که کارتن سینگل فیس دارد به شرح زیر است:

  • ساخت جعبه پیتزا، ساندویچ، همبرگر و سایر فست فودها
  • ساخت سینی غذا و نوشیدنی در رستوران ها
  • ساخت جعبه های بهداشتی
  • ساخت کارتن های صنعتی
  • و…

ترکیب ورق کارتن سینگل فیس

ترکیب کاغذ ورق سینگل فیس به ترتیب کیفیت به صورت زیر می باشد:

  • کرافت – فلوت
  • کرافت – ایرانی
  • تست – فلوت
  • تست – ایرانی
  • ایرانی – فلوت
  • ایرانی – ایرانی

همانطور که گفتیم، در ساخت این کارتن تنها از یک فلوت استفاده می شود و به همین دلیل ترکیب فلوت ندارد. معمولا فلوت استفاده شده در این کارتن ها از نوع فلوت E است. برای آشنایی بیشتر با انواع فلوت میتواندی مطلب فلوت کارتن را مطالعه نمایید.

کاربردهای کارتن سینگل فیس

ورق سینگل فیس

ممکن است برای بسیاری از افراد عبارت ورق سینگل فیس یک عبارت نا شناخته و نا آشنا باشد. در واقع معمولا کسانی که در صنعت بسته بندی و کارتن سازی فعالیت دارند به خوبی با این عبارت آشنا هستند. همانطور که مطلب ورق کارتن به طور کامل اشاره کردیم ، ورق های سینگل فیس، ورق هایی با تنها دو لایه هستند که در ساخت کارتن سینگل فیس مورد استفاده قرار می گیرند. همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، این ورق ها از یک لایه مقوای مسطح و یک لایه فلوت تشکیل شده اند. به طوری که اگر از کناره ورق به آن نگاه کنید، به خوبی شیارهای فلوت را خواهید دید.

لایه های سینگل فیس

لایه های سینگل فیس بسیار انعطاف پذیر بوده و معمولا از آن ها برای تقسیم بندی ایمن فضا در داخل جعبه های کارتنی استفاده می شود. همچنین به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارند، می توانند به عنوان یک لایه محافظتی عمل کرده و با پیچیده شدن به دور محصولات مختلف، از اسیب رسیدن به آن ها جلوگیری کنند.

انواع ورق سینگل فیس

ورق سینگل فیس به دو نوع کلی زیر تقسیم می شود:

  1. ورق سینگل فیس صفحه ای یا همان شیت سینگل فیس
  2. ورق های سینگل فیس رولی

* ورق های رولی برای محافظت از محصولات مختلف و جلوگیری از آسیب رسیدن به آن ها در هنگام حمل و نقل کاربرد دارند.

انواع ورق سینگل فیس

مزایا و ویژگی های ورق های سینگل فیس

سازگاری با محیط زیست

ورق های سینگل فیس هم مانند دیگر ورق های مورد استفاده در کارتن سازی، از جنس مقوا ساخته شده اند. همانطور که می دانید، مقوا یک ماده تجزیه پذیر و قابل بازیافت می باشد و به همین دلیل کاملا با محیط زیست سازگار است.

توصیه می شود برای محافظت از کره زمین، تا حد امکان به جای بسته بندی های پلاستیکی از بسته بندی با ورق و کارتن سینگل فیس استفاده شود. برای مثال می توان به جای استفاده از پلاستیک های حباب دار که برای محافظت از وسایل به دور آن ها می پیچند، از ورق سینگل فیس استفاده شود.

مزیت وجود شیار یا همان فلوت در کارتن های سینگل فیس

فلوت هایی که در ساخت ورق سینگل فیس استفاده می شوند تا حد زیادی مقاومت و انعطاف پذیری کارتن را افزایش خواهند داد. این فلوت ها می توانند از ورود رطوبت به داخل کارتن جلوگیری می کنند و به این ترتیب کارتن های سینگل فیس را به یک انتخاب مطمئن برای بسته بندی موادی مثل دارو یا مواد غذایی تبدیل می کنند.

قیمت کارتن سینگل فیس ؛ قیمت ورق سینگل

قیمت کارتن سینگل فیس مانند سایر انواع کارتن و ورق تعرفه ثابتی ندارد و با توجه به فاکتورها و عوامل مختلفی تعیین خواهد شد. در مطلب دیگری به طور کامل به عوامل تاثیرگذار روی قیمت کارتن پرداخته ایم. برای مثال مواردی مثل:

  • جنس کاغذ
  • تیراژ
  • ابعاد
  • جنس ورق و فلوت
  • نوع لمنیت

و… از مهم ترین موارد تاثیر گذار روی قیمت این نوع کارتن هستند.

البته باید توجه داشته باشید که قیمت کارتن های سینگل فیس یا دو لایه نسبت به کارتن های سه لایه و پنج لایه بسیار مناسب تر هستند. به همین دلیل است که معمولا برای بسته بندی محصولات سبک از این نوع کارتن استفاده می شود.

قیمت کارتن سینگل فیس ؛ قیمت ورق سینگل

تولید کارتن سینگل فیس

در تهران کارخانه ها و کارگاه های زیادی وجود دارند که در زمینه ساخت انواع کارتن بسته بندی، از جمله تولید کارتن سینگل فیس در ابعاد مختلف فعالیت دارند. این کارخانه ها با توجه به نیاز مشتریان، کارتن هایی با ابعاد مختلف تولید می کنند.

همچنین آن ها طرح مورد نظر مشتری را روی کارتن های خود چاپ خواهند کرد. به دلیل به کار رفتن لمینت در کارتن های سینگل فیس، این نوع کارتن ها ظاهر جذابی داشته و چاپ طرح های مختلف روی آن ها بسیار ساده است. ورق سینگل یکی از مواد اولیه برای تولید کارتن لمینتی است.

تولید و فروش شیت – ورق سینگل در کوشا کارتن

کارخانه کارتن سازی کوشا کارتن صبا یکی از پیشرفته ترین و مجهزترین کارخانه های کارتن سازی تهران می باشد. این کارخانه انواع کارتن های مختلف از جمله ورق سینگل فیس را با کیفیت بالایی تولید کرده و در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

خرید کارتن سینگل فیس

به دلیل تقاضای بالایی که برای ورق سینگل فیس وجود دارد، این نوع کارتن در  کارگاه ها و کارتن سازی های زیادی به مشتریان عرضه شده است. اما تمام این مجموعه ها کارتن سینگل را با کیفیت و قیمت مناسب ارائه نمی دهند. به همین دلیل است که شما باید برای خرید این نوع کارتن به یک فروشنده معتبر مراجعه کنید.

به شما توصیه می کنیم برای خرید کارتن دو لایه، به کارخانه ورق سازی معتبر مثل کوشا کارتن صبا مراجعه کنید. در این صورت هم از کیفیت محصول مطمئن خواهید بود و هم خرید مقرون به صرفه تری خواهید داشت. چرا که در صورت خرید مستقیم و بی واسطه، هزینه هایی مثل سود عمده فروشان و دلالان، سود فروشنده، هزینه های حمل و نقل، هزینه های مربوط به فروشگاه و… حذف خواهد شد. به همین دلیل خرید مستقیم از کارخانه بهترین و مقرون به صرفه ترین راه برای خرید این نوع کارتن می باشد.

 همواره بهتر است با یک کارخانه معتبر و با سابقه قرار داد بسته و همواره کارتن های مورد نیاز برای بسته بندی محصولات خود را از آن ها تحویل بگیرید. علاوه بر این، در صورتی که شما برای بسته بندی محصولات خود به کارتن نیاز داشته باشید، باید برای سفارش کارتن مورد نظر و همچنین طرحی که قرار است روی بسته بندی محصول چاپ شود به میتوانید با بخش فروش کارخانه تماس بگیرید.

خرید و استعلام قیمت

در این مطلب سعی کردیم شما را با ورق سینگل و کارتن سینگل فیس آشنا کنیم. همانطور که متوجه شدید، این نوع کارتن از مقاومت و انعطاف پذیری خوبی برخوردار بوده و ظاهر قابل قبولی هم دارد. به همین دلیل می تواند بهترین گزینه برای بسته بندی محصولات سبک به شمار رود. شما میتوانید جهت خرید کارتن سینگل فیس با کیفیت بالا و مناسب ترین قیمت با شماره 09122002767 تماس گرفته و از مشاوره رایگان و استعلام قیمت به روز بهره مند شوید.

به این مطلب امتیاز دهید!

امتیاز: 4.7 / 5. تعداد رای: 19

2 دیدگاه

"*" indicates required fields

نام
Call Now Buttonواحد فروش