سفارش کارتن بسته بندی از کارخانه کارتن سازی

سفارش کارتن بسته بندی از کارخانه کارتن سازی

سفارش کارتن بسته بندی از کارخانه کارتن سازی 500 333 کوشا کارتن

سفارش کارتن بسته بندی

امروزه اکثر تولیدکنندگان برای بسته بندی محصولاتشان از انواع کارتن های بسته بندی استفاده می کنند. چرا که کارتن ها هم از استحکام قابل قبولی برخوردارند و می توانند به خوبی از محصول نگهداری کنند، و هم چاپ طرح های مختلف روی آن ها امکان پذیر است. از طرفی دیگر، استفاده از کارتن های بسته بندی حمل و نقل کالاهای مختلف را هم ساده تر خواهد کرد.

این موارد باعث شده که تولیدکنندگان مختلف برای سفارش کارتن بسته بندی به کارخانه های مختلف کارتن سازی مراجعه کنند. در ادامه اطلاعات بیشتری در این خصوص در اختیار شما قرار خواهیم داد. همراه ما باشید!

سفارش کارتن بسته بندی از کارخانه کارتن سازی

انواع کارتن های بسته بندی

در یک دسته بندی کلی می توان کارتن های بسته بندی را به دو نوع ساده و دایکاتی تقسیم کرد. کارتن های دایکاتی توسط قالب ساخته می شوند و از کیفیت و دقت بسیار بالاتری نسبت به انواع ساده برخوردارند.
اما کارتن ها از جهات دیگر هم قابل دسته بندی و تفکیک هستند. برای مثال می توان آن ها را با توجه به نوع ورقی که برای ساختشان استفاده شده دسته بندی کرد. انواع ورقی که برای ساخت کارتن به کار می روند شامل ورق ایندل برد، مقوای پشت طوسی، مقوای گلاسه و… هستند. در ادامه به انواع ورق که در ساخت کارتن به کار میروند میپردازیم:

ایندل برد

ایندل برد یکی از پرمصرف ترین انواع مقوا در صنعت چاپ و بسته بندی به شمار می رود. این مقوا از تاییدیه سازمان بهداشت جهانی برخوردار است و به همین دلیل برای بسته بندی انواع مواد غذایی و دارویی کاربرد دارد. همچنین جنس این کارتن به گونه ای است که به خوبی از این مواد نگهداری می کند.

مقوای پشت طوسی

این نوع مقوا به صورت دولایه بوده و یک سمت آن به رنگ سفید و سمت دیگر به رنگ طوسی است. از این نوع مقوای برای ساخت جعبه محصولات مختلف مثل کبریت، سیگار و… استفاده می شود. مقوای پشت طوسی را با مواد بازیافتی تولید می کنند، به همین دلیل به هیچ عنوان قابل استفاده برای مواد غذایی نیست.

مقوای گلاسه

این نوع مقوا همانطور که از نامش پیداست با کاغذ گلاسه مات یا براق تولید می شود. مقوای گلاسه بهترین انتخاب برای چاپ رنگی می باشد و طرح مورد نظر با بالاترین کیفیت روی آن چاپ خواهد شد.

انواع کارتن بسته بندی فروشی

انواع کارتن بسته بندی

مهم ترین و پرفروش ترین کارتن های بسته بندی عبارتند از:

  • جعبه مقوایی تک جداره
  • جعبه مقوایی دو جداره، سه جداره ( کارتن سه لایه ) ، پنج جداره( کارتن پنج لایه ) و هفت جداره
  • جعبه مخصوص کتاب
  • جعبه مخصوص بسته بندی نان و شیرینی
  • جعبه مخصوص بسته بندی کاغذ

مراحل تولید کارتن بسته بندی

هر کارتن بسته بندی در مراحل زیر تولید خواهد شد:

  1. انتخاب کاغذ رویه , زیره و فلوتینگ
  2. انتخاب نوع فلوت کارتن
  3. انتخاب نوع چاپ
  4. ساخت گلیشه
  5. تهیه ورق کارتن
  6. تبدیل ورق به کارتن

قیمت کارتن بسته بندی

همان اندازه که کیفیت و میزان استحکام کارتن بسته بندی برای مشتریان مهم است، به قیمت کارتن هم اهمیت می دهند. قیمت کارتن بسته بندی به عوامل مختلفی بستگی داشته و هیچ میزان ثابتی ندارد. برای مثال فاکتورهایی مثل ابعاد کارتن، جنس ورق کارتن، نوع چاپ، تیراژ سفارش، شرکت تولید کننده و… از مهم ترین عواملی هستند که روی قیمت کارتن تاثیر می گذارند.

کارخانه های تولیدکننده کارتن معتبر سعی می کنند بدون اینکه کیفیت محصولات خود را پایین بیاورند، ان ها را با قیمتی مناسب به دست مشتریان خود برسانند. برای مثال کارتن سازی کوشا یکی از کارخانه هایی است که کارتن های با کیفیت اما قیمت مناسبی عرضه می کند.

قیمت تولید کارتن بسته بندی

خرید و چاپ کارتن بسته بندی

چاپ روی کارتن بسته بندی باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. چرا که بسته بندی یک محصول اولین چیزی است که در نگاه اول باعث جلب توجه مشتری خواهد شد. همچنین طرح های چاپ شده روی کارتن هم باید از جذابیت کافی برخوردار باشند تا بتوانند در همان نگاه اول مشتریان را به خود جذب کنند.

انواع چاپ روی جعبه و کارتن بسته بندی کدامند؟

روش های زیادی برای چاپ روی کارتن بسته بندی وجود دارد. برای مثال می توان به چاپ سیلک، چاپ فلکسو و یا چاپ لمینتی اشاره کرد. در چاپ لمینتی ابتدا باید طرح مورد نظر روی یک پوستر چاپ شده و سپس به کارتن لمینتی چسبانده شود. اما در چاپ فلکسو و سیلک طرح مورد نظر مستقیما روی خود کارتن چاپ خواهد شد.

بهترین نوع چاپ برای بسته بندی های صادراتی چیست؟

بسته بندی محصولات صادراتی باید ظاهر بسیار جذابی داشته باشند که در بازارهای خارجی به خوبی جلوه کنند. به همین دلیل اینگونه بسته بندی ها معمولا با چاپ لمینتی عرضه می شوند که از هر نوع چاپ دیگری جذاب تر و با کیفیت تر است. همچنین برای کارتن میوه صادراتی نیز بعضاً از کارتن های لمینتی استفاده میشود.

قیمت چاپ کارتن به چه عواملی بستگی دارد؟

مواردی مثل تعداد رنگ های استفاده شده، نوع طرح، نوشته های اختصاصی و لوگوها، نوع چاپ و… روی قیمت چاپ تاثیرگذار خواهد بود.

شرایط موثر بر محصولات صنایع کارتن سازی

1 – رطوبت:

کارتن ها باید به گونه ای ساخته شوند که دوام و ماندگاری کافی در برابر نفوذ آب و رطوبت داشته باشند. برای این منظور مواد خاصی در ساخت کارتن ها استفاده می شود که می توانند الیاف رطوبت را به خود جذب کنند. البته این مواد هم تا حدی مقاومت دارند و در برابر رطوبت خیلی بالا دچار تخریب خواهند شد.

2 – دما:

دمای بسیار بالا ممکن است باعث سوختگی و یا تغییر رنگ کارتن شود. در صورتی که کارتن در شرایطی قرار بگیرد که دما و رطوبت به طور همزمان وجود داشته باشد، احتمال تخریب ان بسیار بیشتر خواهد بود.

3 – نور:

نور به تنهایی نمی تواند تاثیر زیادی روی کارتن ها داشته باشد. مگر اینکه باعث تغییر رنگ و یا کمرنگ شدن چاپ کارتن شود. اما اگر با دما همراه باشد امکان دارد به کارتن اسیب برساند.

4 – گرد و غبار:

وجود گرد و غبار شدید باعث می شود که چسب لبه های کارتن ضعیف شده و مقوا از هم باز شود.

5 – اسیدها و بازها:

این موارد هم می توانند روی کارتن تاثیر منفی داشته باشند و باعث تخریب کارتن شوند.

6 – روغن ها و مواد چرب:

تماس روغن و مواد چرب با کارتن موجب می شود که استحکام کارتن به طرز قابل توجهی کاهش پیدا کند.

روش های شناخت جعبه و کارتن بسته بندی با کیفیت

امروزه کارخانه های کارتن سازی تهران با خدمات مختلف مشغول به فعالیت هستند، اما بدیهی است که کیفیت تمام محصولات این کارخانه ها با هم برابر نیست. به همین دلیل شما باید در زمان سفارش کارتن بسته بندی، حتما به یک کارخانه معتبر مراجعه نمایید. همچنین شما می توانید از تجربیات افراد دیگر استفاده کرده و بهترین کارخانه را انتخاب نمایید.

پیشنهاد ما به شما عزیزان، سفارش کارتن بسته بندی در کارخانه کارتن سازی کوشا کارن صبا می باشد. این کارخانه از دستگاه های پیشرفته ای برخوردار است و کارتن های بسیار باکیفیتی تولید می کند. همچنین قیمت کارتن ها هم کاملا منصفانه و مناسب می باشد. بنابراین شما می توانید با اطمینان کامل و خیال راحت تمام سفارشات خود را به این کارخانه بسپارید.

به این مطلب امتیاز دهید!

امتیاز: 4.9 / 5. تعداد رای: 12

"*" indicates required fields

نام
واحد فروش