خلاقیت در بسته بندی

خلاقیت در بسته بندی

خلاقیت در بسته بندی 150 150 کوشا کارتن

کارتن بسته بندی سامسونگ ، بسته بندی قابل بازیافت چند منظوره نوآورانه را برای ترکیب تلویزیون در شیوه زندگی ارائه می دهد .

بسته بندی سامسونگ

سامسونگ الکترونیک  بسته بندی جدید سازگار با محیط زیست خود را در مجموعه تلویزیون های سامسونگ معرفی کردو آن را اثری زیبا و جذاب وجایگزین برای بسته بندی قدیمی خود نامید.  اگرچه هدف این شرکت کاهش اثرات محیطی آن است ، اما بسته بندی ظریف و چند منظوره جدید  نیز در بین مصرف کنندگان با سبک آگاهانه محبوبیت زیادی پیدا خواهد کرد

این بسته بندی چگونه است ؟

خیلی ساده ، بسته بندی های جدید با طرحهایی که به صورت نقطه چین در دو طرف جعبه رسم شده اند به بازار عرضه میشود. با بریدن جعبه از روی نقطه چین ها به تکه های کوچکتر و سر هم نمودن آنها امکان ساختن وسایلی چون محلی برای حیوانات خانگی یا میز کوچک و یا حتی جعبه ای برای نگهداری روزنامه و مجلات و وسایل الکترونیکی مانند ریموت های کنترل خواهید داشت .

بسته بندی

کارتن بسته بندی جدید از مقوای کنگره ای قابل بازیافت که با محیط زیست سازگار میباشد ساخته شده است .

شاید در نگاه اول کمی دشوار به نظر برسد ولی برای سهولت کار طراحان سامسونگ یک دفترچه راهنما درون جعبه برای شما قرارداده اند که توضیحات کامل درون آن وجود دارد .

در بیانیه مطبوعاتی سامسونگ آمده است : کسانی که تمایل دارند قفسه و مبلمان را در اطراف تلویزیون قرار دهند می توانند خانه های گربه ، قفسه های مجله و حتی قفسه ها را از جعبه های مقوایی بسازند تا وسایل خانگی و وسایل الکترونیکی از جمله کنترل از راه دور را درون آن قرار دهند.

خلاقیت در بسته بندی

با این حال سامسونگ با همکاری مجله شیوه زندگی بریتانیا یک مسابقه طراحی جهانی را برگزار می کند که افراد می توانند ایده های ابتکاری خود را در مورد نحوه استفاده از جعبه های بسته بندی سامسونگ ارسال کنند  بهترین و  کاربردی ترین طراحی ها ی این رقابت ، در دفترچه سامسونگ به نمایش در خواهد آمد.

کوشا کارتن را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید .

به این مطلب امتیاز دهید!

امتیاز: 0 / 5. تعداد رای: 0

2 دیدگاه

"*" indicates required fields

نام
واحد فروش